מראה טראצו חוזר ובענק עם טוויסט: חיפוי PVC – ללא צורך בהחלפת הריצוף הקיים

אריחי הטראצו במקור הינם יציקת בטון עם שברי אבנים בגדלים שונים, כאשר המראה שמתקבל הינו של אריח מנוקד. כיום חוזר טרנד הטראצו והחידוש הוא : מראה טראצו בחיפוי  PVC המאפשר שינוי דרמתי ללא צורך בהחלפת הריצוף הקיים.

 חברת אלוני משיקה קולקציה חדשה ובלעדית של PVC בשם: Floorify המציעה מראה של אריחי גרניט פורצלן  עם היתרונות הבולטים: אנטיבקטריאלי ולכן מאוד מתאים לחדרי ילדים, עמיד בפני כתמים וחדירת מים ולכן מתאים לשירותים, חדרי רחצה, מטבחים, מבודד מרעשים וקל ומהיר  ליישום על הריצוף הקיים, קל לניקוי ובעל מראה אותנטי.

באמצעות PVC ניתן לעשות מתיחת פנים קלה לבית או אפילו לשפץ בלי צורך להחליף את הריצוף הקיים אלא האמצעות הנחה צפה על גבי הריצוף הקיים – פתרון קל, מהיר, חוסך כסף ואנרגיה ומביא לתוצאות מושלמות בעיצוב.

לדברי רמי סיני, מנהל תחום פרקטים בחברת אלוני: "  PVC מגיע במגוון מידות המאפשרות להתאימו לכל חלל- משטחים קטנים ועד שטחים רחבי ידיים, בהתאמה מושלמת למבנה.עוביו המינימלי, 4.5 מ"מ, מייצר הרמוניה, מונע מראה גס של הדבקה ותורם לרמה האותנטית של התוצאה הסופית המתקבלת."

לדבריו: " פרקט PVC מיועד להתקנה על גבי ריצוף קיים וכמו כן, ניתן לחפות באמצעות קירות, עובדה שמעניקה לו ערכים חשובים נוספים."

מחיר:

 201 ₪ למ"ר

מראה טרצו
באדיבות אלוני- עיצוב סטודיו רון יוחננוב -המעצבת מירב קצמן צילום נמרוד סונדרס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *